Popis, špecifikácia a vlastnosti žhaviacej sviečky (žhaviča) BOSCH 0 250 402 005:
Prevedenie żeraviacej sviečky : Tycinkova zeraviaca sviecka
Prevedenie żeraviacej sviečky : dozeravujuce
Nominálne napätie [V] : 5
Dĺżka [mm] : 97
Rozmer závitu 1 : M 10 x 1
Stúpanie kużela : 63
Rozmer kľúča : 10 mm
Użahovací moment od [Nm] : 10
Użahovací moment do [Nm] : 15
Pripájacia technika : PIN
Montáżna hĺbka [mm] : 30
Vżebecné informácie : https://www.bosch-automotive-catalog.com/pdp/0250402005
BOSCH všeobecne patrí medzi najznámejšie a najrenomovanejšie značky v autopriemysle. Tento nemecký výrobca dodáva perfektné systémové služby vďaka svojím elektronickým radiacim jednotkám žhavenia a žhaviacich sviečok typu Duratherm a Duraspeed. Fungujúce žhaviace sviečky sú rozhodujúcim prvkom pre naštartovanie naftového motora. S dlhoročnými skúsenosťami a inováciami v oblasti vstrekovania paliva, vyvíjajú inžinieri spoločnosti Bosch špičkové žeraviace sviečky, aby odolali prísnym požiadavkám dnešných dieselových motorov.
Hlavné črty BOSCH žhavičov:
Vznetový (diesel) motor používa ako palivo motorovú naftu. K samovznieteniu nafty v spaľovacom priestore je potrebná určitá teplota (min. okolo 350℃, v moderných motoroch medzi 700-800℃). To stačí i k naštartovaniu motora, avšak nie tak spoľahlivo ak sa jedná o nízke vonkajšie teploty. Tu nastupuje žhavenie a žhaviče (žeraviace sviečky, žhaviace sviečky).
Žeraviace sviečky v zlom stave spôsobujú zvýšenie spotreby, zvýšenie emisií, hluk, stratu výkonu až poškodenie motora.
Odporúčame meniť žhaviče v predpísaných intervaloch a meniť všetky, nie len jeden alebo dva. Pri výmene žhavičov buďte pozorný, aby nedošlo k jeho zalomeniu. Je potrebné dávať pozor aj na nečistoty, ktoré môžu spadnúť do spaľovacieho otvoru. Odporúčame výmenu žhavičov zveriť do rúk špecializovaného servisu.
Pri zalomení žhaviča odporúčame službu našeho partnerského servisu Vytiahnutie zalomeného žhaviča bez demontáže hlavy.
Špecifikácia | |
---|---|
Výrobca: | Bosch |
Model: | 0250402005 |
Dostupnosť: | Skladom alebo do 24hod. |
Motor | |
Audi | A3 II. 1.9TDI (77kw, kód motora: BKC, BLS, BXE) |
Seat | Altea / Altea XL 1.9TDI (77kw, kód motora: BKC / BJB) Altea / Altea XL 2.0TDI (103kw, kód motora: BMM) Leon II. 1.9TDI (66, 77kw, kód motora: BXF, BKC, BXE) Leon II. 2.0TDI (103kw, kód motora: BMM) Toledo III. 1.9TDI (77kw, kód motora: BJB, BKC, BXE) Toledo III. 2.0TDI (103kw, kód motora: BMM) |
Škoda | Octavia II. 1.9TDI (77kw, kód motora: BKC / BJB / BXE / BLS) Octavia II. 2.0TDI (103kw, kód motora: BMM) SuperB II. 1.9TDI (77kw, kód motora: BXE / BLS) |
VW (Volkswagen) | GOLF V. 1.9TDI (66, 77kw, kód motora: BRU, BXF, BXJ, BKC, BXE, BLS) GOLF V. 2.0SDI (55kw, kód motora: BDK) GOLF V. 2.0TDI (103kw, kód motora: BMM) Touran I. 1.9TDI (66, 74, 77kw) Touran I. 2.0TDI (103kw, kód motora: BMM) Passat (gen. B6) 1.9TDI (77kw, kód motora: BKC, BLS, BXE) Caddy III. 1.9TDI (55, 77kw, kód motora: BSU, BJB, BLS) Caddy III. 2.0TDI (103kw, kód motora: BMM) |